wtorek, 2 lutego 2021

Ślubny Exploding Box
Wedding Exploding Box

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z pudełeczkiem pełnym szczęścia dla dwóch szczęśliwych osób z okazji najpiękniejszego dnia w ich życiu. Przygotowałam ślubny exploding box. Wykorzystałam uniwersalną i elegancką kolekcję papierów "First Love" oraz altankę 3D z kolekcji "Flower" i tekturkowy napis w sercu z kolekcji "Simple Wedding" od Laserowe Love. 

 Hello!
Today I come to you with a box full of happiness for two happy people on the most beautiful day in their lives. I prepared a wedding exploding box. I used the universal and elegant collection of "First Love" papers and a 3D gazebo from the "Flower" collection and a chipboard inscription in the heart  from the "Simple Wedding" collection by Laserowe Love.

 

 








Użyłam: / I used:

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, pozdrawiam gorąco!

I hope that I have inspired you to be creative, best regards!

MaloMalo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz