niedziela, 14 lutego 2021

Mini Album dla dziewczynki z lamami
Mini album for a girl with llamas

Cześć wszystkim! 
Minęło dużo czasu, odkąd stworzyłam coś z kolekcji Love Llama, więc jestem tu dzisiaj, z moim nowym mini albumem ozdobionym słodkimi lamami.

Hi everyone! 
It´s a long time since when I have created something with Love Llama collection, so here I am today, with my new mini album decorated with sweet llamas.


Album jest w formacie A5 i można w nim umieścić 10 zdjęć. Może być fajnym prezentem dla dziewczyny, która uwielbia słodkie lamy.

Album is in A5 format and you can put 10 photos there. It can be a nice gift for a girl which loves cute llamas. 



Z tej kolekcji wycięłam kwiaty i liście i wykonałam z nich wiele warstw. Wygląda bardzo dziewczęco.

I cut out flowers and leaves from this collection and made a lot of layers with them. It looks very girly.





Użyłam: / I used:






Uważam te lamy za bardzo zabawne i urocze. Bardzo lubię projekty z nimi, sprawiają, że się uśmiecham.
Miłego twórczego dnia!

I find these llamas very funny and cute. I really like projects with them, they make me smile.
Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz