czwartek, 4 lutego 2021

Walentynkowe serce
Valentine's heart

Cześć!
Kiedy ujrzałam te całuśne lamy nie mogłam się oprzeć i od razu pomyślałam, że to kolekcja idealna na Walentynki. I tak właśnie powstała zawieszka w kształcie serca z kolekcji Love Lama. Papierom towarzyszy fantastyczny zestaw tekturek, obok których nie można przejść obojętnie. Ja również skusiłam się na jedną z nich. Duży wybór baz w kształcie serca również znajdziecie w sklepie.

Hello!
When I saw these kissing llamas, I couldn't help but think it was a perfect collection for Valentine's Day. And this is how the heart-shaped pendant from the Love Lama collection was created. The papers are accompanied by a fantastic set of cards that cannot be ignored. I was also tempted by one of them. 
You will also find a large selection of heart - shaped bases in the store.






Użyłam: / I used:





Uściski,  Jagoda / Hugs, Jagoda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz