czwartek, 11 listopada 2021

List do świętego Mikołaja
A letter to Santa Claus

 Cześć!
Długo zastanawiałam się czy odważyć się na tak skromną pracę jako projektantka DT. I nie nie jest to przypływ braku czasu czy lenistwa. Chciałam pokazać Wam, że jeśli mamy interesującą tekturkę, tak jak ta tutaj, to nic więcej nam nie potrzeba i ona broni się sama. Moja skromna praca to coś w rodzaju kopertówki, która będzie "opakowaniem" na list do Świętego Mikołaja. Całość zrobiona jest z kartki w formacie A4 (tak, tak - to będzie długa lista prezentów) złożona do formatu DL, delikatnie przyozdobiona tak, aby zmieściła się w standardową kopertę formatu DL. A w tym pomogły mi najnowsze świąteczne papiery od Lexi design oraz tekturka od Laserowe Love.

Hello!
I was wondering for a long time whether I should dare to work as modest as a DT designer. And it is not a rush of lack of time or laziness. I wanted to show you that if we have an interesting cardboard like this one, we don't need anything else, it defends itself. My modest work is something like a clutch bag, which will be a "packaging" for a letter to Santa Claus. The whole thing is made of a4 card (this is how it will be a long list of gifts), folded to the DL format, delicately decorated to fit into a standard DL format envelope. And in this I was helped by the latest Christmas papers from Lexi design and chipboard from Laserowe Love.




Użyłam: / I used:

Ściskam, Jagoda / Hugs, Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz