środa, 3 listopada 2021

Świąteczna latarenka
Christmas lantern

Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam zrobić coś innego. Zbliżają się święta, więc czas pomyśleć o dekoracjach. Takie ręczne zrobione cieszą najbardziej. Ja przygotowałam latarenkę w delikatnych kolorach, bo takie najbardziej lubię. Ozdobiłam ją kwiatami z papieru akwarelowego, a brokat i papier lustrzany dodają elegancji. Aniołek w tle pięknie dopełnia całość. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

Welcome! 
 Today I decided to do something else. Holidays are coming, so it's time to think about decorations. These hand-made ones are the most enjoyable. I have prepared a lantern in delicate colors, because that is what I like best. I decorated it with flowers made of watercolor paper, and the glitter and mirror paper add elegance. The angel in the background completes the whole beautifully. Hope you like it.





Wykorzystałam:/ I used:




Pozdrawiam serdecznie, Ewelina! / Best regards, Ewelina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz