piątek, 12 listopada 2021

Pudełko na kawę
Coffee box

 Hej wszystkim!
Dzisiaj tworzę dla Was post realizując projekt europejski. Mam nadzieję, że wszystko dodam prawidłowo i będziecie mogli zobaczyć co stworzyłam sobie do szkoły - pojemnik na kapsułki kawy. Chciałam mieć na półce coś na nie, ale takiego oryginalnego, mojego. I tak oto powstało pudełko ozdobione najnowszą kolekcją z Lexi design "House of books".  Może Was zaskoczę, ale większość tekturek, jakich użyłam pochodzą z kolekcji Christmas Nutcracker.

Hello!
I'm working now with pupils at European project so I hope that everything with that post will go ok. I did a box for coffee capsules to my work. I Just want to have something original. I used one of the newest Lexi Design "House of books" paper collection. Belize me or not but I used chipboards from Christmas Nutcracker collection.










Użyłam: / I used:



Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz