piątek, 26 listopada 2021

Serce z trybikami i żarówką - home decor
Heart with cogs & light bulb - home decor

 Hej wszystkim!
Ja dzisiaj przychodzę z projektem mediowym - woskowane serce z hdf, na którym umieściłam ogrom tekturek, gazy i mikrokulek. Jak się dobrze przyjrzycie to zobaczycie, że cała ramka serca pod gesso i woskami jest pociapana beton do prac scrapowych. Efekt postarzenia brzegów przeszedł moje oczekiwania. Po nałożeniu wszystkich tekturek i warstw dodatków, które mi tu pasowały całą pracę pomalowałam czarnym gesso, a na koniec przybrudziłam woskami.

Hello!
Today I came with hdf heart with cogs & light bulb. I also put gaize and small balls as some layers in my work. I added concrete on it. It gave me spectacular effect. It was unexpected. At the end I used black gesso and waxes in few colors. 






Użyłam: / I used:





Pozdrawiam Was serdecznie

Best regards my dears


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz