poniedziałek, 10 października 2022

'Dia de los Muertos' - Święto Zmarłych po meksykańsku
'Dia de los Muertos' - Mexican Day of the Dead

Witajcie,

Za trzy tygodnie będziemy odwiedzać nasze groby, wspominać miłe chwile z przeszłości. Zapalimy znicze, położymy wieńce i będziemy się modlić za dusze naszych zmarłych. Co innego jest w Meksyku, tam Meksykanie inaczej podchodzą do kwestii umierania i życia. Dla nich obydwie strefy są nierozłączne i ściśle związane, a sam moment przejścia na drugą stronę nie jest powodem do przeżywania smutku i czasu żałoby. Pozwólcie, że przedstawimy Wam inspirację Pauliny - MaloMalo.pl, której praca nawiązuje do meksykańskich klimatów.

Oto co napisała Paulina : "Meksykańskie klimaty grają mi w duszy od dawna. A, że Święto Zmarłych zbliża się do nas wielkim krokami, przygotowałam projekt, który będzie świetną dekoracją imprezy halloweenowej. Wykorzystałam do niego dwa bliźniacze kościotrupy z hdf, z których zrobiłam niezłą parkę, bazy pomalowałam białą farbą akrylową. Następnie cienkim pędzelkiem namalowałam czarne ornamenty na białych szkieletach.  Na żeńskim kościotrupie dodałam suknię, która powstała z czarnej haftowanej aplikacji połączonej z tiulem. Z czerwonych malutkich chryzantem uplotłam wianek i przykleiłam go klejem na gorąco. Kilka biżuteryjnych dodatków podkręciło stylizację Señory.

El gaucho dostał tylko kapelusz, aby nie zasłaniać jego pięknych kości. Dla odrobiny romantyzmu  umieściłam jeszcze kwiatka w jego zębach i parka kościotrupków gotowa na fiestę."


Hello Friends,

In three weeks we will visit our graves, remember nice moments from the past. We will light candles, put wreaths and pray for the souls of our dead. Mexico is different, Mexicans approach dying and living differently there. For them, both zones are inseparable and closely related, and the very moment of going to the other side is not a reason to experience sadness and a time of mourning. Let us introduce you to Paulina's - MaloMalo.pl inspirations, whose work refers to the Mexican atmosphere.

Here is what Paulina wrote: "Mexican atmosphere has been playing in my soul for a long time. And since the Day of the Dead is approaching us with great strides, I have prepared a project that will be a great decoration for the Halloween party. I used two twin skeletons from HDF for it, which I made quite nice I painted the base with white acrylic paint. Then with a thin brush I painted black ornaments on the white skeletons. On the female skeleton I added a dress made of black embroidered appliqué combined with tulle. Turned up the styling of Señora.

El gaucho only got a hat so as not to cover his beautiful bones. For a bit of romance, I put a flower in his teeth and a pair of skeletons ready for the fiesta. "















Paulina użyła: / Paulina used:



Proponowane hdf-ki: / Proposed HDFs:




Jak Wam się podobają taka praca? Prawda, że niezwykle oryginalna? Skradła Wasze serca?
Jeśli zainspirujecie się pracą Pauliny, koniecznie pochwalcie się nimi w naszej grupie inspiracyjnej na FB - Laserowe LOVErs.

How do you like this work? It is true that it is extremely original? She stole your hearts?
If you get inspired by Paulina's work, be sure to show them off in our inspiration group on FB - Laserowe LOVErs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz