piątek, 21 października 2022

Podarunek pokryty zimowym puchem
A gift covered with winter down


Witajcie!

Zapierający dech w piersiach górski krajobraz, klimatyczna chata, romantyczny wieczór przy kominku tylko we dwoje, a może spacer po lesie opruszonym puchem? Pomysłów na zaręczyny zimą może być wiele. Chcesz, aby Twoja wybranka poczuła się jak księżniczka, a ta chwila jak z bajki na długo pozostała w Waszej pamięci?

Gorąco zapraszam na moją inspirację. Wcielając się w obdarowywaną i marząc niegdyś o takiej chwili, stworzyłam przepiękną alternatywę dla tradycyjnych oświadczyn. Tradycyjne czerwone pudełko na pierścionek zamieniłam na urokliwego exploding boxa wykonanego własnoręcznie.

Centralnym punktem tego boxa jest tekturka ogromnego stołu z dwoma krzesłami, które by pasować do śnieżnego klimatu, pomalowałam farbą akrylową w kolorze srebrnym. Obicia natomiast markerami alkoholowymi w kolorze kobaltu, by uwydatnić tłoczenia tekturki. Postanowiłam również dodać pastę modelującą, oprószoną brokatem by udawała śnieg i migotała z daleka. Na stole umieściłam delikatne śnieżne wzory przez maskę oraz kompozycję złożoną z tiulu, elementów z arkuszy 03 i 11 kolekcji 'Winter Tales' siostrzanej marki Lexi design, oraz zamrożone owoce jagód. Ścianki wewnętrzne okleiłam arkuszem 07, a za wspomnianym stołem za pomocą wykrojnika, foli przezroczystej do shakerów oraz dystansu stworzyłam okno. Na nim umieściłam markerowe maziaje, a konturówką namalowałam obraz świerków. Jak to bywa w oknach,  nie mogło zabraknąć firanki, oczywiście stworzyłam ją z tekturki gwiazdki. Na dwóch kolejnych na przeciwległych ściankach umieściłam małe kompozycje mające na celu ukazać przyszły dom i siedlisko. Do tego wybrałam paski 03 i 05, z których powycinałam tagi i nakleiłam je na ścianki. Uroku dodają kwiaty poinsecji wraz z wyciętymi wykrojnikami gałązkami jemioły. Na czwartej ściance umieściłam w ażurowej delikatnej małej kopercie zapytanie do przyszłej wybranki.

 Do przygotowania zewnętrznej scenerii boxa użyłam arkuszy 01 i 02, którymi okleiłam wieczko, a potem zainstalowałam na nim ręcznie wykonane poinsecje z papieru akwarelowego, papierowe słomki do napojów, gałązki świerku, tekturki gwiazdek oraz elementy z arkuszy 03 i 11. Aby nadać prezentowego charakteru, związałam kokardę ze wstążki vintage w kolorze morskim, po czym ją dokleiłam oraz umieściłam również zamrożone jagody. Wieczko na sam koniec potraktowałam pastą modelującą oraz brokatem.

Obecnie na sklepie mamy dostępną całą kolekcję. Podane przeze mnie arkusze możecie jednak zastąpić np. arkuszem 04 i 05 oraz elementami z pozostałych pasków nr 01, 02, 04.


Hello Friends!

A breathtaking mountain landscape, an atmospheric cottage, a romantic evening by the fireplace for the two of us, or maybe a walk in a snow-covered forest? There can be many ideas for an engagement in winter. Do you want your chosen one to feel like a princess, and this fairy-tale moment will remain in your memory for a long time?

I cordially invite you to my inspiration. Playing the role of the recipient and once dreaming about such a moment, I have created a beautiful alternative to traditional proposals. I have replaced the traditional red ring box with a charming exploding box made by myself.

The central point of this box is the chipboard of a huge table with two chairs, which I painted with acrylic silver paint to match the snowy climate. The upholstery is cobalt-colored alcohol markers to emphasize the embossing of the chipboard. I also decided to add a modeling paste, sprinkled with glitter to make it pretend to be snow and shimmer from a distance. On the table I placed delicate snow patterns through a mask and a composition of tulle, elements from sheets 03 and 11 of the 'Winter Tales' collection from Lexi design's sister brand, and frozen berries. I covered the inner walls with sheet 07, and behind the above-mentioned table, I created a window with a die, transparent foil for shakers and a spacer. I put marker smears on it and painted a picture of spruce trees with a lip liner. As it happens in the windows, the curtain could not be missing, of course I created it from a chipboard star. On the next two, on the opposite walls, I placed small compositions to show the future home and habitat. For this I chose strips 03 and 05, from which I cut out the tags and stuck them on the walls. Poinsettia flowers together with mistletoe twigs cut out of the dies add charm. On the fourth side, in an openwork, delicate small envelope, I put a question to the future chosen one.

 To prepare the outer scenery of the box, I used sheets 01 and 02 with which I glued the lid, and then installed hand-made poinsettias made of watercolor paper, paper straws for drinks, spruce twigs, chipboard stars and elements from sheets 03 and 11. To give a gift character, I tied a bow with a teal blue vintage ribbon, then glued it on and also placed some frozen berries. At the end, I treated the lid with modeling paste and glitter.

We currently have the entire collection available in the store. However, the sheets I have provided can be replaced with e.g. sheets 04 and 05 and elements from the remaining strips 01, 02, 04.



























W swojej inspiracji użyłam: / I used in my inspiration:




Znacie te tekturki? A może jeszcze ich nie znaliście? Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani i stworzycie coś wyjątkowego. Zapraszam!

Do you know these cardboard? Or maybe you didn't know them yet? I hope you will feel inspired and create something special. Welcome!


2 komentarze:

  1. ganz ZAUBERHAFT,,,,,

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń