piątek, 17 lutego 2017

Tekturki komunijne w romantycznej odsłonie

Pracujecie już nad komunijnymi projektami? Jeśli własnie się do tego przymierzacie, zwróćcie koniecznie uwagę na najnowszą kolekcję tekturek w naszym sklepie. Kilka dni temu Mila prezentowała komunijne nowości, a wśród nich

El Santo Rosario


To bardzo wysmakowana kolekcja tekturek komunijnych, która zadowoli nawet wytrawne scraperki. Bogata ornamentyka, interesujące roślinne motywy, warstwowe elementy będą prawdziwą ozdobą Waszych prac. Obok kielichów i hostii, kolekcja zawiera pięknie zaprojektowane ramki w różnych kształtach. One szczególnie mi się spodobały i uznałam, że świetnie się sprawdzą w moich romantycznych projektach. Postanowiłam wykonać kilka kartek komunijnych oraz pudełko na fotografie i pamiątki.

Do zabarwienia tekturek użyłam pudrów do embossingu. Zależało mi na tym, aby zróżnicować poszczególne ich warstwy - warstwa dolna pozostała w naturalnym kolorze, natomiast górna zyskała odcień śmietanowej bieli. Dodatkowo puder nadał tekturkom nieco chropowatą fakturę, która świetnie wpasowuje się w taki jakby starodawny klimat prac.

Do wykonania pierwszej kartki wykorzystałam Ramkę okrągłą z winogronami. Czyż nie prezentuje się pięknie? Dodatkowo ma wpisany od razu odpowiedni napis.



W drugim projekcie użyłam warstwowej ramki owalnej, z motywem pięknego, ażurowego kielicha, otoczonego kłosami i winogronem (u mnie te elementy nie są zbyt widoczne, ale zawsze można zastosować trochę skromniejsze zdobienie).



Kłosy pojawiają się także w tekturce Nowoczesny motyw z kielichem. Tekturka jest jednowarstwowa, a jej okrągły kształt doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku kwadratowych, jak i prostokątnych kartek.



Ramka kwadratowa z hostią i winogronami to zdecydowanie moja faworytka. Ażurowy kielich, piękne kiście winogron, regularny kształt, idealnie wpasowujący się w wycinankę z popularnego wykrojnika - ja jestem nią absolutnie zachwycona! A jak Wam się podoba?




Na koniec zostawiłam pudełko na fotografie i pamiątki, które ozdobiłam Sercem z konwaliami i kielichem. Jeśli zdążyliście się uważnie przyjrzeć nowej kolekcji tekturek, to na pewno zauważyliście, że konwalie są jednym z głównych jej motywów. Uzupełnieniem dekoracji pudełka jest Napis Pierwsza Komunia Święta, który będzie doskonały zarówno do albumów, jak i do kartek.




Mam nadzieję, że nowe tekturki komunijne przypadną Wam do gustu i już wkrótce będziemy je mogli podziwiać w Waszych projektach. Przesyłajcie nam linki do nich, najciekawsze opublikujemy na naszym fejsbukowym fanpejdżu.

Wykorzystane materiały:

       

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz