sobota, 24 lutego 2018

Kartki Wielkanocne / Easter Cards

Witajcie !
Już za chwilę Wielkanoc, więc czas najwyższy przygotować kartki na tę okazję.
Muszę przyznać, że w tym roku robienie kartek oszło mi bardzo sprawnie, bo dzięki kolekcji
"Easter Bunny" wyszły fantastycznie kolorowe i pozytywne karteczki.
Hello!
It's almost Easter, so it's time to prepare cards for this occasion.
I must say, making cards in this year was really quick and fun, because of collection "Easter Bunny" cards came fantastic colorful and positive.




Kartki są bardzo kolorowe i wiosenne, spójrzcie jak niewiele trzeba by stworzyć efektowne kartki.
Cards are very colorful and spring, look how less you need to create glamorous cards.


Wszystkie kartki powstały z małych kwadratów wyciętych z papierów, a na środku przykleiłam elementy do wycięcia i tekturki. Papiery są tak soczyste, że nie chciałam ich zakryć masą dodatków.
All cards were made from squares cut from papers and in the center I add die cut elements and chipboards. Papers are so juicy o I didn't want to covered them with tons of embelishments.


Wykorzystałam:
I used:

  
 

Mam nadzieje, że moje Wielkanocne kartki wam się spodobają.
Pozdrawiam!
I hope you'll like my Easter cards.
Regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz