czwartek, 8 lutego 2018

Miesiąc miodowy / Honeymoon

Witajcie,
Moja dzisiejsza praca to kartka na ślub, w której wykorzystałam nową kolekcję - "Lily Flower" i "Lily Flower - Extra".
Hello,
My work today is a wedding card in which I used the new collection -  "Lily Flower" i "Lily Flower - Extra".

Do wykonania kartki użyłam papierów Lily Flower - 05 jako tło i Lily Flower - 02który został "potraktowany" dziurkaczem z drobną krateczką i też tworzy częściowo tło. Natomiast z papieru Lily Flower - Extra - 03 wykorzystałam młodą parę, samochód i kwiaty. Te elementy wycięłam nożyczkami, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D.
To make my card I have used papers Lily Flower - 05 and Lily Flower - 02 as a background. From Lily Flower - Extra - 03 I used married couple, car and flowers. I cut them out and added to my card on 3d tape to make my project 3D.





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:
The materials used in this project:

    
    

Do zobaczenia!
Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz