środa, 7 lutego 2018

Kartka z shaker boxem / Little card with shaker box

Witam wszystkich, dziś dzień mojej inspiracji! Postanowiłam wykorzystać papiery z kolekcji "Emma & Billy" i zrobić kartkę, której tematem są pierwsze urodziny dziecka. Dlatego w mojej pracy pojawiły się dziecko oraz jedynka, wycięte z arkusza Emma & Billy - 01, oraz serce z arkusza Emma & Billy - 03.
Hello everyone, today my inspiration! I decided to use papers from "Emma & Billy" collection, and
I made card, which theme is the child's first birthday. So in my work there appeared a child and one, cut from the sheet Emma & Billy - 01, and heart from the sheet Emma & Billy - 03.

Jako bazę użyłam Emma & Billy - 05, na którą nałożyłam żółtą pastę przy pomocy maski.
As a base I used Emma & Billy - 05 for which I applied yellow mousse using a stencil .


Użyłam sztywnej ramki i grubej folii, a wewnątrz włożyłam brokat i cekiny. W ten sposób stworzyłam kolorowy shaker box.
I used a rigid frame and thick foil and inside I inserted glitter and sequins. In this way, I created a colorful shaker box.


 Do ozdobienia użyłam tekturkę Ornamenty z kwiatami - Flower.
As an embellishment I have used chipboard Ornamenty z kwiatami - Flower.


Moja kartka jest gotowa!
My card is ready!

Użyłam:
I've used:

  

Hugs, Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz