poniedziałek, 26 lutego 2018

Delikatna kartka komunijna / Simply Communion Card - Tutorial

Witajcie.
Coraz bliżej do kwietnia i maja, a to miesiące typowo komunijne. Zatem stworzyłam kolejną u mnie kartkę komunijną. Dla Was przygotowałam tutorial, jak stworzyć delikatną kartkę na tę okazję. Zapraszam do zrobienia jej razem ze mną.

Hello,
Soon, April and May, and these are the months in which communions take place. So I created another communion card. I have prepared a tutorial  for you on how to create a delicate card for this occasion. I invite you to do it with me.

Potrzebujemy:
- klej najlepiej Magik,
- tekturkę komunijną,
- kwiatki, listki, cyrkonie i inne dodatki jakich chcemy użyć,
- nożyczki,
- papiery scrapowe,
- baza kartki,
- jeśli chcemy naszą tekturkę zembossować, to puder do embossingu, tusz i nagrzewnicę,
- trymer.

We need:
- glue-Magik,
- chipboard for Holly Communion,
- flowers, leaves, cirkons and other acesories,
- scissors,
- scrapbooking paper,
- card base,
- if we want to embos our chipboard we need powder, ink and heater,
- trimmer.


Zaczynamy od docięcia papierów do odpowiedniego rozmiaru. Ja lubię bazy 13,5x13,5 cm, więc papiery mają odpowiednio 13x13 cm oraz 12x12cm.

We start from cutting scrapbooking paper for the right size. I like base 13,5x13,5cm so my paper are 13x13cm and 12x12cm.


Tekturkę zembosowałam białym pudrem aby była delikatniejsza.

The chipboard I embossed white powder.


Naklejamy papiery na bazę, można wierzchnią warstwę nakleić na taśmie piankowej aby kartka była bardziej przestrzenna. Następnie Magikiem naklejamy tekturkę.

Now we stick the crapbooking paper on the base the top layer on the foam tape to make the card more spatial. Then we stick the chipboard.


Na samym końcu ozdabiamy kartkę według uznania. U mnie są to delikatne papierowe kwiatki, listki, cyrkonie oraz oczywiście napis z paska.

At the end we decorate  the card at your discretion. For me these are delikate paper flowers, leaves, cyrkons and the inscription.





Użyłam:
I used:

 

Pozdrawiam
Greetings
Yasmine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz