sobota, 27 stycznia 2018

Motyle zimą / Butterflies in winter

Cześć, jestem bardzo podekscytowany moim pierwszym postem! Dzisiaj chcę wam pokazać mój layout, który zatytułowałam "Motyle zimą". Mam nadzieję, że spodoba się Wam. A jeśli tak się stanie, to podpowiadam, jak wykonać podobną pracę.

Hi, I'm very excited for my first post! Today I want to show you my layout, which I have titled "Butterflies in winter ". I hope you will like it. And if that happens, I will suggest how to do a similar project.


Na podstawę mojego scrapa użyłam papier z kolekcji "Beige and Green JOY", który popryskałam mgiełką Aquacolor - Cuoio, matowa Stamperia.

For the base of my LO I used paper from "Beige and JOY" collection, which I sparked with a mist Aquacolor - Cuoio, matowa Stamperia.


Na mojej macie odcisnęłam tusz Oxide Distress i spryskałam go wodą.

On my mat I pad an Oxide Distress and spray it with water.


Następnie tapowałam tym beżowy papier z kolekcji "Beige and Green JOY". 

Then I tapped this beige paper from the collection "Beige and Green JOY".


Teraz użyłam maski, aby stworzyć interesujące tło.

 I create interesting background using a stencil.


Trochę pobrudziłam moją bazę i kwiaty z tuszem Oxide Distress i brokatem 13@ arts.

I dirt my base and the flowers with the distress oxide and the glitter of the 13@arts.



Skleiłam dwie karty razem i dodałam tekturkę - Narożniki i ornamenty Beniamin, którą zabarwiłam tuszem Distress Oxide.

I glued two cards together and added chipboard - Corners and ornaments Beniamin, which I coloured with Distress Oxide.


Wycięłam motyle z paska dołączonego do kolekcji "Beige and green JOY" i również trochę je pobrudziłam za pomocą tuszu Distress. Następnie ułożyłam kompozycję scrapa i przykleiłam elementy za pomocą gorącego kleju...
Mój layout jest gotowy!

I cut the butterflies from the strip attached to the "Beige and green JOY" collection and I dirt it with the Distress Oxide too. Now I compose my layout and stick it all with hot glue...
My project is ready!


Użyte produkty można znaleźć w sklepie:
The products used can be found in the shop:


  


Uściski
Hugs, Sabrina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz