środa, 3 stycznia 2018

Witaj, mały chłopczyku / Hello baby boy

Witajcie, 
w pierwszych dniach nowego roku przychodzę z pudełeczkiem, które powstało z okazji powitania nowego członka rodziny, malutkiego chłopczyka. Dzięki fantastycznym papierom z kolekcji "Pink & Blue JOY"  i tekturkom, zrobienie takiego pudełeczka to niezwykle prosta sprawa!
Hello, in the first days of the new year I come with a box, which was created to welcome a new family member. Thanks to the fantastic papers from the "Pink & Blue JOY" collection and chipboards, making such boxes is an extremely simple.
Bazę z papieru kraftowego okleiłam arkuszem w kropeczki, a następnie lekko potuszowałam i zabarwiłam niebieska akwarelą. Potem nakleiłam kółka wycięte wykrojnikiem, a na wierzchu ułożyłam kompozycję z tekturek, które możecie kupić tutaj.
A kraft base was wrapped with dotted paper. I lighty stained and dyed it with blue watercolor. Then I put on the circles cut and on top I arranged a cardboard composition that you can buy here.










Użyte materiały: / materials used:

 
 

Pozdrawiam i zapraszam
do oglądania kolejnych naszych inspiracji.
Kind regards and look forward to our inspirations.

Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz