środa, 9 września 2020

Kartka "Nautrical Holidays" - tutorial video / Card "Nautical Holidays" video tutorial

Witajcie!
Tu Irina Tsigir, przedstawiam Wam moją kartkę z kolekcji "Nautical Holidays" i tutorialem wideo krok po kroku. Mam nadzieję, że spodobało Wam się to lato i mieliście dużo czasu na eksperymentowanie z ulubionymi produktami Laserowe LOVE. Dla mnie jednym z moich ulubionych produktów są kolekcje papierów i dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma prostymi sposobami korzystania z pięknej kolekcji "Nautical Holidays".

Hello!
It’s Irina Tsigir here with my vintage card "Nautical Holidays" and video step-by-step tutorial. Hoping you enjoy this summer and have lots of time to experiment with your favourite Laserowe LOVE goodies. As for me, one of my favourite products are paper collections and today I’d like to share with you some easy ways how to use beatifful "Nautical Holidays" paper collection.

******
Stworzyłem tę kartę korzystając z pięciu arkuszy papieru i jednego paska z dodatkami oraz dwóch tekturek - pełny film z procesu tworzenia można znaleźć na końcu mojego postu.

I’ve created thise card using five paper sheets and one strips and two chipboard.
– you can find the full process video at the end of my post.








Oto mój video tutorial  - mam nadzieję, że Ci się spodoba!

Here is my process video – hoping you’ll enjoy it!

Użyłam: / I used:

       



Dziękuję bardzo, że wpadłeś!
Wesołego tworzenia!
Uściski!

Thank you so much for stopping by!
Happy crafting!
Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz