środa, 23 września 2020

Urocze torebki na drobne prezenty / Cute packages for small gifts

Witajcie!
Czasami chcemy zaskoczyć naszych ukochanych. I nawet najmniejszy prezent będzie postrzegany zupełnie inaczej, jeśli zostanie podarowany w pięknym opakowaniu.  

Hello!
Sometimes we want to surprise our loved ones with something. And even the smallest gift will be perceived quite differently if it is presented in a beautiful package. 

 

Niedawno miałam spotkanie z moimi kreatywnymi przyjaciółmi. Oczywiście chciałam im dać mały upominek na pamiątkę. 

I recently had a meeting with my creative friends. Of course I wanted to give them something to remember. 



Zrobiłam takie urocze małe torebki. Włożyłam do nich karty ATC i drobne prezenty. 
Udekorowałam torebki kwiatowymi aranżacjami, które wycięłam z kolekcji First LOVE.

I made such lovely little bags. I put ATC cards and small gifts in them. 
I decorated the handbags with flower arrangements, which I cut out from the sheets of paper in the collection First LOVE.



Torby są bardzo podobne, ale każda z nich ma swoją własną osobowość. 
Moje przyjaciółki bardzo ucieszyły się z niespidzanki. 

The bags are very similar, but each with its own personality. 
My friends were delighted to see such cute signs of attention. 


Użyłam: / I used:




A jak  Wy dajecie swoje prezenty? Pozdrawiam!

And how do you give your gifts, friends? Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz