czwartek, 24 września 2020

Jesteś moim szczęściem
You are my hapiness

 Witajcie!
Wraz z ostatnimi podrygami promyków słońca, dzisiaj inspiruję kwiatami, motywem ślubnym, nie mogło oczywiście zabraknąć ecru, a w tym przypadku szydełkowych kwiatków, które wykonałam na warsztacie u przyjaciółki.

Hello!
Along with the last flutter of sunbeams, today I inspire with flowers, in a wedding theme, of course, there could not be no ecru- in this case a crochet flowers, which I made at my friend's workshop.


Użyłam kolekcji Yellow Spring, oraz okrągłego środka hdf, który został mi z jednej z ostatnich prac.

I used Yellow Spring collection, and the round hdf, which  left  from one of my recent works.


Dodałam szydełkowe kwiatki w kolorze ecru, oraz pochlapałam pracę białym splashem.

I added crochet flowers in ecru color and splashed the work with a white splash.


Jeszcze motylek i cudowny obrazek pary młodej.

I add butterfly and a wonderful picture of the bride and groom.


Użyłam: / I used:

Pozdrawiam, Cheers,

Marta

1 komentarz:

  1. Cudnie!!! Pierwsze skojarzenie - góralskie wesele dawno temu:) Sama nie wiem dlaczego, bo młodzi nawet tradycyjnych strojów nie mają;)

    OdpowiedzUsuń