środa, 16 września 2020

Arbuzowe ATC / Watermelon ATC

Cześć! 
Tu Alexandra Vashchuk.
Mieszkam w mieście o nazwie Chernoń, to arbuzowa stolica Ukrainy. 
Dlatego z radością wzięłam kolekcję papieru Watermelon summer na moje biurko. Postanowiłam wykonać kilka ATC. Te jasne karty rozweselą mnie i przygotują do dalszej pracy z tym papierem.

 Hi!
Today you are with Alexandra Vashchuk. I live in Kherson. This is the watermelon capital of Ukraine.
So I happily took this collection of paper to my desk. I decided to start with the ATC collection. These bright cards will cheer up and set me up for further work with this paper.


Na papierze akwarelowym odbiłam napis i plamy jasnym tuszem. Dodałam elementy wycięte z kolekcji.

On watercolor paper, I stamped the letters and blots with bright ink. The decor is cutting out items. 
 

Oczywiście użyłam też tekturek. Pomalowałam je za pomocą tuszu distress i lakieru 3D.
 
Of course, I used a chipboard. To decorate it, I used distress inks and deco glaze.
 
 
 
Na koniec dostałam chlapania wykonane czarną farbą. Moje karty są gotowe. Od razu mam lepszy nastrój!

/A few colored dots and a black spray, that's it. Simple, bright cards are ready. And a good mood too!
 
 
W bardzo krótkim czasie uzyskałam świetny efekt. Pamiętaj że kolekcja Watermelon Summer to papier i pasujące do niego tekturki.

I spent quite a bit of time and got a great result. Be sure to work with this collection of paper and chipboard.

Użyłam: / I used:

 

 
Pozdrawiam! / Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz