sobota, 26 września 2020

Exploding boxes for wedding and First communion created with Be with me collection / Pudełka na ślub i komunię stworzone z kolekcji Be with me

Cześć wszystkim!
Tworzyłam wiele exploding boxów z użyciem niesamowitej kolekcji Be with me i chciałabym podzielić się z Wami dwoma pudełkami. Jedno z nich jest na Pierwszą Komunię, a drugie jako prezent ślubny. Ta kolekcja jest naprawdę uniwersalna, więc możesz ją wykorzystać na wiele okazji (ślub, komunia, chrzciny, urodziny, imieniny, Dzień Matki).

Hi everybody!
I was creating a lot of exploding boxes with this amazing Be with me collection and I'd like to share two boxes with you. One is for the first communion and the second as a wedding gift. This collection is really universal so you can use it for many ocassions (wedding, first communion, baptism, birthday, nameday, Mother's Day). 


Pudełko prezentowe na Pierwszą Komunię jest dla dziewczynki, więc zrobiłem je delikatne i kwiatowe. Dodałam ładne tekturki w motywie komunijnym z kolekcji Holy & White, koronki, kwiatki i perełki.

Gift box for the first communion is for a girl so I made it delicate and floral. I added pretty chipboards in the first communion theme from Holy&White collection, laces, flowers nd pearls.










Pudełko ślubne zawiera dekorację w podobnym stylu, z kwiatami i zdobieniami. Wygląda bardzo romantycznie i elegancko.

Wedding box includes decorating in similar style with flowers and embellishments. It looks very romantic and elegant. 







I used: / Użyłam:










Have a nice creative weekend!  / Miłego kreatywnego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz