niedziela, 11 kwietnia 2021

Wybuchające pudełko na Pierwszą Komunię
Exploding box for the First Communion

Cześć, cześć!
Mam nadzieję, że radzcie sobie dobrze i tworzycie ładne rzeczy z materiałami Laserowe Love.
Przygotowałam to wybuchające pudełko na Pierwszą Komunię, ponieważ zbliża się ta pora w roku. I naprawdę mam nadzieję, że nasze życie znów będzie normalne i znowu będziemy cieszyć się takimi okazjami, jak komunie, wesela i tak dalej. Użyłam pięknych tekturek z motywami religijnymi. Udekorowałam go bardzo minimalistycznie w motywie eukaliptusa.

Hello, hello!
I hope you are doing well and creating some pretty things with Laserowe Love materials. 
I prepared this exploding box for the First Communion because season is near. And I really hope that our lives will be normal again and we will be enjoying ocassions such as holy communions, weddings and so on again. I used beautiful chipboards with religious motives. I decorated it very minimalist in the theme of eucalyptus.















 Użyłam: / I used:






Miłego twórczego dnia!
Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz