wtorek, 6 kwietnia 2021

Komunijna kartka książka
First communion book card

 Witajcie! 
Święta za nami, pora więc skupić się na Pierwszych Komuniach Świętych! Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę książkę, która wg mnie jest idealna na tę okazję. Wykorzystałam kolekcję Holy & White oraz tekturki od Laserowe LOVE. Kompozycję umieściłam zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, ale jeśli macie ochotę to w środku, zamiast dekoracji, można umieścić mały prezent lub zostawić miejsce na pamiątki komunijne, np. różaniec i medalik, pomieści również zdjęcia 9x13cm.

Hello!
Easter are behind us, so it's time to focus on the First Holy Communions! For today's inspiration, I have prepared a book card, which in my opinion is perfect for this occasion. I used the Holy & White collection and chipboards from Laserowe LOVE. I placed the composition both from the outside and inside, but if you want, inside, instead of decorations, you can put a small gift or leave a place for Communion souvenirs, e.g. a rosary and a medallion, it can also accommodate 9x13cm photos.






Użyłam: / I used:








Jeśli podoba się Wam mój projekt, to możecie wykonać go ze mną na żywo już za 2 tygodnie, tj. 20 kwietnia. Serdecznie zapraszam. Kity (zestawy) warsztatowe znajdziecie w naszym sklepie, możecie też skompletować potrzebne materiały samodzielnie. Listę potrzebnych materiałów znajdziecie w wydarzeniu. 

If you like my project, you can do it LIVE with me in just 2 weeks, i.e. on April 20. I cordially invite you. You can find workshop kitsin our store, or you can complete the necessary materials yourself. You can find the list of materials needed in the event.

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz