środa, 7 kwietnia 2021

Dekoracje urodzinowe
Birthday decorations

Witajcie!
Myśleliście, że z papierów Laserowe Love można zrobić tylko kartkę, to się mocno myliliście. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Ja na dzisiejszą inspirację przygotowałam ozdoby na imprezę urodzinową. W dobie pandemii i zamknięcia restauracji wszelkie imprezy mogą odbywać się jedynie w domu, dlatego warto pomyśleć o pięknych dekoracjach. Wykorzystałam kolekcję papierów Watermelon Friends i zrobiłam rozetkę do powieszenia, parasolkę do napojów, ozdobne gwiazdki np. do placków oraz wachlarzyk, który może być ciekawą formą upominku dla gości, w podziękowaniu za udział w imprezie. Oczywiście takie dekoracje muszą być zrobione po kilka sztuk z każdej, żeby ładnie wypełniły pomieszczenie. 

Hello! 
 You thought that only a piece of paper can be made of Laserowe Love papers, you were wrong. We are limited only by our imagination. For today's inspiration, I have prepared decorations for a birthday party. In the era of a pandemic and restaurant closures, all events can only take place at home, so it's worth thinking about beautiful decorations. I used a collection of Watermelon Friends papers and made a rosette to hang, an umbrella for drinks, decorative stars, for example for cakes and a fan, which can be an interesting form of a gift for guests, in thanks for participating in the event. Of course, such decorations must be made of several pieces of each to fill the room nicely.







Użyłam: / I used:




Pozdrawiam, Ewelina / Hugs, Ewelina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz