wtorek, 13 kwietnia 2021

Mini album na wakacyjne zdjęcia-Kolekcja Indiana
Mini Album for Holiday Photos-Indiana Collection

 Cześć!
Czy wy też nie możecie doczekać się lata? Ja z niecierpliwością wypatruję każdych promyków słońca. W oczekiwaniu na lato i wakacyjne zdjęcia przygotowałam mini album. Wykorzystałam kolekcję "Indiana", która jest dla mnie symbolem lata i wakacyjnego wypoczynku. Użyłam także tekturki - Łapacz snów serce z kolekcji Indiana, którą pokryłam niebieskim tuszem i czarnym pudrem do embossingu i cyrkoniami. Napis album z kolekcji Coral, Navy Romance także embossowałam na czarno. Na poszczególnych stronach albumu odbiłam fragment gumowego stempla rozety -  w kilku kolorach. Efekt końcowy jest szałowy, sami zobaczcie!

Hello!
Are you also looking forward to summer? I look forward to every ray of sunshine. In anticipation of summer and holiday photos, I have prepared a mini album. I used the "Indiana" collection, which for me is a symbol of summer and holiday rest. I also used a chipboard - Heart Dreamcatcher from the Indiana collection, which I covered with blue ink, black embossing powder and cubic zirconia. I also embossed the inscription from the Coral, Navy Romance collection in black. On the individual pages
of the album, I made a fragment of the rosette rubber stamp - in several colors. The end result is great, see for yourself!

 







Użyłam: / I used:




 

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco!

Thank you for your attention, best regards!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz