niedziela, 4 kwietnia 2021

Chłopięce metryczki dla braci
Boys' birth certificates for brothers

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam metryczkę, a właściwie dwie - dla dwóch uroczych chłopców, którzy są braćmi. Wykorzystałam kolekcję Dino Land, ponieważ chłopcy są fanami dinozaurów. Lubicie robić metryczki? Ja bardzo je polubiłam, bo to świetny pomysł na prezent z okazji narodzin dziecka. Te są dla moich siostrzeńców.

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a birth certificate, or actually two, for two cute boys who are brothers. I used the Dino Land collection because boys are fans of dinosaurs. Do you like making labels? I liked them very much, because it is a great gift idea for the birth of a child.These are for my nephews.





Użyłam: / I used:

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz