sobota, 22 maja 2021

Exploding box pełen tekturek
eploding box with lot of chipboards

Witajcie!
 Laserowe Love ma w swoim asortymencie mnóstwo przepięknych, dziecięcych tekturek, postanowiłam więc użyć kilku z nich w exploding boxie, który zrobiłam z okazji pierwszych urodzin. Tekturki nadają każdej pracy wyjątkowego charakteru. Szczególnie spodobała mi się cudowna karuzela 3d, która trafiła na środek boxa. Dodatkowo w pudełeczku wykorzystałam kilka tekturek z kolekcji Vintage Baby, które idealnie pasują do papierów Vintage Baby Girl od Lexi design.

Hello!
Laserowe Love has a lot of beautiful baby chipboards in its assortment, so I decided to use a few of them in the exploding box I made for first birthday. Chipboards give each project a unique character. I especially liked the wonderful 3d carousel that hit the center of the box. In addition, in the box I used a few chipboards from the Vintage Baby collection, which perfectly match the Vintage Baby Girl papers from Lexi design.








Użyłam / I used:







Lubicie używać tekturek w swoich pracach?

Pozdrawiam


Do you like using chipboards in your project?

greetings

Ula Piątkowska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz