czwartek, 27 maja 2021

Kartka dla Ciebie
Card for you

 Witajcie,
wiosenna kartka w kwadracie ze sztucznymi kwiatami, to moja dzisiejsza propozycja. Dawno temu kupiłam te kwiaty nawet nie pamiętam do czego, a przy ostatnich porządkach je odnalazłam i pomyślałam, że sprawdzę jak wyglądają na "papierowej" pracy. Osobiście mam mieszane uczucia dlatego jestem bardzo ciekawa co Wy o nich sądzicie?

Hello, a spring card in a square with artificial flowers is my suggestion today. A long time ago I bought these flowers, I don't even remember what for, and during the last cleaning I found them, I thought that I would check what they look like on a "paper" project. Personally, I have mixed feelings, so I'm very curious what do you think about them?





Użyłam: / I used:




Ściskam, Jagoda / Hugs, Jagoda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz