sobota, 8 maja 2021

Kwiatowa kartka urodzinowa
Floral birthday card

Witajcie!
Kto ma w maju urodziny? Bo ja na dzisiejszą inspirację przygotowałam kwiatową kartkę urodzinową. Wykorzystałam kolekcję Coral Romance, którą połączyłam z beżami Holy and White oraz przepiękną tekturkową rozetką. Do tego ręcznie robione kwiaty, koronki, wstążka, elementy z wykrojników - i mamy styl, który bardzo lubię!

Hello!
Who has a birthday in May? Because I have prepared a flower birthday card for today's inspiration. I used the Coral Romance collection, which I combined with Holy and White beiges and a beautiful chipboard rosette. For this handmade flowers, laces, ribbons, elements made of dies - and we have a style that I really like!





Użyłam: / I used:



Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz