piątek, 14 maja 2021

Ślubny box z ogromem tekturek i dodatków
A wedding box with a lot of chipoards and accessories

 Witam Was serdecznie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać box, który znowu (jak to u mnie) jest w bardzo nietypowych kolorach. Użyłam papierów Vintage Tropical Island i tekturek z serii tropikalnej z Laserowe Love. Dodałam ogrom dodatków w żywych, mieniących się barwach. Całość zagessowałam i pochlapałam. I powiem Wam, że wyszedł idealnie. Aż żałuję, że kiedy ja brałam ślub to tego typu "kartek" nikt nie dawał. Ale to by była wspaniała pamiątka. 

Hello my crafty friends!
Today I will show you exploding box with Vintage Tropical Island collection. I hopy you will like it because there is a lot of chipboards and flowers on it. I regret that I didin't get box like that in day of my wedding :)















Użyłam: / I used:













Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz