wtorek, 13 marca 2018

Różany ogród w sercu / Rose garden in the heart

Cześć wszystkim,
dziś u mnie jest spokojny dzień, po krótkim okresie choroby spowodowanym złymi warunkami pogodowymi. Spokojną i wiosenną atmosferę odtwarzam w mojej dzisiejszej pracy.
Hello to all,
today for me it is a peaceful day, after a brief period of ills due to bad weather. I am playing a calm and spring atmosphere in my project today.


Wczoraj była moja rocznica ślubu i zdecydowałem się stworzyć romantyczną kartę, na pamiątkę tego dnia, kiedy poślubiłam moją bratnią duszę !!! Użyłem Tekturka - Różany ogród w sercu oraz Beige and green JOY - 05.
Yesterday was my wedding anniversary, and I chose to create a romantic card, in memory of my day when I married my soulmate !!! I used Tekturka - Różany ogród w sercu and Beige and green JOY - 05.



Dzięki pięknej tekturce moja kartka była prosty do zrobienia, właściwie dodałem tylko kilka upiększeń!
Thanks to the beautiful chipboard, my card was simple to do, I actually added only a few embellishments!


I used:

 

Mam nadzieję, że inspiruję!
Uściski, Sabrina
I hope I'm inspiring!
A hug Sabrina

2 komentarze: