piątek, 23 marca 2018

Przywołać wiosnę / Evoke spring

Witajcie, zima wciąż nie chce nas opuścić. Aż trudno uwierzyć, że już za tydzień Wielkanoc. Stąd też nie mam nastroju do tworzenia kartek i świątecznych dekoracji. Ale za to zrobiłam coś innego - kartkę, w której połączyłam różne elementy, pochodzące z kilku kolekcji Laserowe LOVE.
Jak możecie zauważyć, wykorzystałam papiery "Winter Song" oraz "Be with Me". Beż z wypłowiałym niebieskim łączy się doskonale! Użyłam także najnowszych tekturek z kolekcji "Flower". Moja pracę uzupełniają oczywiście kwiaty, które mam nadzieję, przywołają szybko wiosnę!
Hello, winter does not want to leave us. It's hard to believe that in a week's Easter. Therefore, I do not have the mood for creating cards and Easter decorations. But I did something else - a card in which I combined various elements from several collections of Laserowe LOVE.
As you can see, I used the papers "Winter Song" and "Be with Me". Beige with faded blue combines perfectly, right? I also used the newest chipboard from the "Flower" collection. Of course, my work is complemented by flowers, which I hope will bring spring back soon!








Wykorzystałam:
I used:

 
 

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz