sobota, 24 marca 2018

Mały hipopotam / Little Hippo

Cześć, wszystkim!
Dziś chciałbym pokazać Wam moją nową kartę ze wspaniałymi produktami Laserowe Love!
Hello, good Saturday everyone!
Today I would like to show you my new card with the fabulous Laserowe Love products!


Do stworzenia kartki użyłam papieru z kolekcji Pink and blue JOY. Jako kolejną warstwę dałam wycinankę, którą włożyłam pod tekturkę ramka kwadratowa Paroles. Następnie dałam stempel The Papernest Dolls i najsłodszą tekturkę Kotek 3 - Emma & Billy, na której stworzyłem kropki z Nuvo Crystal Drops.
To create a greeting card I used the Pink and blue JOY paper. As the next layer, I gave a cut-out, which I put under the chipboard square Paroles. Then I gave the Papernest Dolls stamp and the sweetest chipboard Kotek 3 - Emma & Billy, on which I created dots with Nuvo Crystal Drops.


Do uzupełnienia mojej kartki wykorzystałam elementy wycięte z arkusza Pink and blue JOY - 02 - niebieskie gwiazdy i chmury. Dodałam też trochę kwiatów i kropli Nuvo. Teraz moja kartka może zostać wręczona rodzicom słodkiego dziecka!
To complete my card, I used elements cut from the sheet Pink and blue JOY - 02blue stars and clouds. I also added some flowers and drops to Nuvo. Now my card can be handed to the parents of a sweet child!


Wykorzystałam:
I used:

    

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam, uściski,
Sabrina
I hope to be inspired by you! Hugs,
Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz