niedziela, 18 marca 2018

Romantyczny komplet ślubny / Romantic wedding set

Dzień dobry,
czas pędzi jak szalony - jeszcze niedawno tworzyliśmy prace bożonarodzeniowe, a za chwilę Wielkanoc... Ja wybiegam myślami jeszcze dalej i tworzę już prace o tematyce komunijnej i ślubnej.
Good morning,
time goes like crazy - we have just recently created Christmas works, and in a moment Easter... I'm running my thoughts even further and I'm already working on Communion and wedding themes.


Moja dzisiejsza inspiracja to kartka w pudełku z okazji ślubu. Połączyłam w niej fiolety, szarości i róż, tworząc kolorowe kompozycje kwiatowe. Na tę okazję idealnie pasuje mi kolekcja "Lavender Date", sami zobaczcie!
Do ozdobienia kartki użyłam tekturki: Ramka serce z liśćmi - Fleur, a na pudełku Ramka okrągła z sercem - Pharse.
Today my inspiration is a card in the box for the wedding. I combined the purples, gray and pink in it, creating colorful floral arrangements. For this occasion, the "Lavender Date" collection suits me perfectly, see for yourself!
To decorate the card I used a cardboard: Heart frame with leaves - Fleur, and on a box - Round frame with a heart - Pharse.






Wykorzystałam:
I used:

http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Ramka-serce-z-liscmi-Fleur/1194 http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Ramka-okragla-z-sercem-Pharse/1087
http://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Lavender-Date-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE-/2418

Ciepło pozdrawiam!
Warm greetings!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz