środa, 2 stycznia 2019

December daily "WINTER FUN" By Sabrina

witam i szczęśliwy 2019!

  Dziś pokażę ci mój grudzień wraz ze zdjęciami i dekoracjami. Jeśli wideo płynie, DD to nic innego jak zbiór fotografii każdego dnia, aby opowiedzieć najpiękniejszą porę roku ... Boże Narodzenie! DD zaczyna się od 12/1, a kończy w dniu 12/31 i został zaprojektowany przez amerykański scrapper. Możesz zrobić za pomocą segregatora, podróżnika lub stworzyć mini album, tak jak w moim przypadku. Zrobiłem kilka zdjęć, ponieważ był to intensywny okres dla mnie i dla mnie. więcej niż kilka zdjęć z moją rodziną ... zazwyczaj DD jest bardziej gruby, ale Aby mój grudniowy dziennik użyłem pięknych kart Laserowe Love "WINTER FUN"  pięknego metalicznego zamknięcia! Jeśli podobał Ci się mój DD, nie zapomnij zostawić śladu swojego przejścia! xoxo

hello and happy 2019!
 Today I show you my December daily complete with photos and decorations. While the video flows, for those who do not know it, the DD is nothing more than a collection of photographs every day to tell the most beautiful time of the year ... Christmas! The DD starts on 12/1 and ends on 12/31 and was designed by an American scrapper. You can make using a binder, a traveler or creating a mini album, as in my case ... We just have to remember to take a picture a day .. I took a few photos because it was an intense period for me and I preferred to dedicate more hugs than photos of my family ... usually the DD is more fat than that, but I still managed to take a picture a day! To make my December Daily I used the beautiful Laserowe Love cards "WINTER FUN" and the beautiful metallic closure ! If you liked my DD, do not forget the LIKE on the video and a comment to leave a trace of your passage! xoxo 






Video: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz