wtorek, 29 stycznia 2019

Winter Holidays layout / Wakacje układ zimowe

Witajcie!
Dzisiaj jest z tobą Yulia! Chcę pokazać ci mój zimowy projekt z kolekcji magii  "Arctic Sweeties" .
Podczas świąt Bożego Narodzenia zrobiłem dużo zdjęć, chcę zachować te ciepłe wspomnienia))

Hello!
Today is Yulia with You! I want to show you my winter project from the magic collection "Arctic Sweeties" . During the Christmas holidays, I took a lot of photos, I want to keep those warm memories))




Użyłam:
I used:

Zestaw papierów - Arctic Sweeties  - 30,5 cm x 30,5 cm - Laserowe LOVE   Papier 30 x 30 cm - Arcitc Sweeties - 01 - Laserowe LOVE   Papier 30 x 30 cm - Arctic  Sweeties - 04 - Laserowe LOVE Pasek - Arctic Sweeties - 01 - Laserowe LOVE  Pasek - Arctic Sweeties - 02 - Laserowe LOVE  Tekturka -  Zestaw urodzinowy - Arctic Sweeties   Tekturka -   Åšnieżynki - Arctic Sweeties   

Pozdrawiam:)
Regards:)
Yulia
Laserow Love DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz