wtorek, 2 kwietnia 2019

Album for a coffee and photo lover / Album dla miłośnika kawy i zdjęć

Hi Laserowe Lovers!
It's me, Kristina. Not just Laserowe Lover, but also a photography lover and coffee lover. And in these themes I created a photo album. I combined together two beautiful vintage collections - Vintage Gentelman and Coffee Time. Make yourself a good coffee and get inspired ;)

Cześć Laserowe Lovers!
To ja, Kristina. Nie tylko Laserowe Lover, ale także miłośnik fotografii i miłośnik kawy. W tych tematach stworzyłem album ze zdjęciami. Połączyłem dwie piękne kolekcje vintage - Vintage Gentelman i Coffee Time. Zrób sobie dobrą kawę i zainspiruj się;)


This album is great for inserting photos from trips, family meetings or lazy Sundays. There's a place for adding some memos, too. And envelopes for little souvenirs. 

Ten album doskonale nadaje się do wstawiania zdjęć z wycieczek, spotkań rodzinnych lub leniwych niedziel. Jest też miejsce na dodawanie notatek. I koperty na małe pamiątki.





The cover of this album I decorated with pictures from Vintage Gentelman collection. Then I added embellishments in vintage style.

Okładka tego albumu ozdobiłem zdjęciami z kolekcji Vintage Gentelman. Potem dodałem ozdoby w stylu vintage.

















I used: / Użyłam:





I hope I inspired you to combined these collections together and make something pretty ;)
Mam nadzieję, że zainspirowałem Cię do połączenia tych kolekcji i zrobienia czegoś ładnego ;)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz