niedziela, 7 kwietnia 2019

Vintage baby girl exploding box

Hello guys!
As you already know I love to create with Vintage Baby collections. And today I have another inspiration for you how to work with these beautiful papers and chipboards. :)

Cześć!
Jak już wiesz, uwielbiam tworzyć kolekcje Vintage Baby. A dziś mam dla Ciebie kolejną inspirację do pracy z tymi pięknymi papierami i płytami wiórowymi. :)


This gift box is created for baby girl Amália to her christening. I decorated it especially with girlish embellishments such as teddy bears and dolls.

To pudełko jest stworzone dla dziewczynki Amália do jej chrztu. Udekorowałem ją szczególnie dziewczęcymi ozdobami, takimi jak misie i lalki.





Inside of the box I put a pretty baby crib with paper teddy bear. Beside the crib I gave a 3D cube with a letter A - what a coincidence (A like Amália). :) It looks like a real still-life in a baby room.

Wewnątrz pudełka położyłem śliczną łóżeczko z papierowym misiem. Obok łóżeczka dałem sześcian 3D z literą A - co za zbieg okoliczności (A jak Amália). :) Wygląda jak prawdziwa martwa natura w pokoju dziecka.









I used: / Użyłam:








Have a creative day! 
Masz kreatywny dzień!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz