czwartek, 25 kwietnia 2019

Zakładka do książki z Yellow Spring/ Bookmark to the book with Yellow Spring



 Witajcie!
Lubicie czytać? Pewnie że tak, bo któż nie lubi :-) Mam więc dziś dla Was propozycję, jak szybko i efektownie ozdobić zakładkę. Do mojej pracy użyłam zakładkę z hdf i jako, że za oknem wiosna, kolekcji papierów Yellow Spring. Wszystko rzecz jasna od Laserowe Love :-) 
Efekt mojej pracy możecie zobaczyć poniżej.
Miłego, wiosennego (mam nadzieję już u wszystkich) dnia!

Hi!
 Do you like reading? Of course you do, because who doesn't?) So today I have a proposal for you how to make a bookmark quickly and effectively. For my work I used a bookmark with hdf and as the spring outside the window, Yellow Spring papers collection. Everything of course from Laser Love:-)
The result of my work you can see below.
Have a nice spring day (I hope everyone will have it)!










                                                                       Użyłam/Used



https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Yellow-Spring-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE-/3683



                                                               Pozdrawiam/Regards


4 komentarze:

  1. Przepiękna! Dla mnie byłoby szkoda takiej zakładki, bo ciągle je gubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka, ja często czytam bardzo grube książki, więc niestety była by troszkę zgnieciona 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha ubiła by się troszkę . Dziękuję za miłe słowo Weronika :-)

      Usuń