czwartek, 11 kwietnia 2019

Metryczka dla Dziewczynki | Birth Certificate for Baby Girl


Hej hej :)!
Dzisiaj dziewczęco, w stylu vintage. Wykonałam dla Was pracę na bazie serduszka z hdf. Baza ma też dodatkową ramkę do naklejenia, co stwarza efekt trójwymiarowości. Do ozdobienia wybrałam kolekcję papierów Vintage Baby Girl, utrzymaną w barwach zgaszonego różu i jasnego beżu oraz wybrane tekturki. 
Znajdziecie tam paseczki, kropeczki, odręczne pismo i rysunki zabawek :).
Tekturki, które wybrałam: stópki niemowlaka. rozeta.

Hello hello :)!
Today I have a girly project for You Guys :). I created this using hdf heart shape and Laserowe Love Vintage Baby Girl paper collection. It's in calm pink and beige colors, with stripes, dots, handwriting pattern and beautiful baby toys drawings. 



Ja wybrałam dwa arkusze papieru a z pozostałych wycięłam wybrane elementy. Do całej kompozycji dodałam tekturki, papierowe kwiaty, pręciki kwiatowe i wstążki, jako zawieszkę, na które nawlekłam drewniane kosteczki tworzące napis Kiddie, koraliki i charmsa w kształcie serduszka.Między tekturki i kompozycję z zabawek można wsunąć tag, służący do zapisania danych maluszka.

I chose two sheets of papers. I also cut out some shapes: toys, banner, balloons. I also added some chipboards, paper flowers, flower stamens, liquid enamel dots and stamps: handwriting and dots. It's a hanging decor, so I make nice hanger using ribbons, beads and charms. Between chipboard and cut elements is a place we can put a tag for baby details, like date/time of birth, name, weight, height etc. 








Na koniec dodajemy stemple - ja wybrałam odręczne pismo i kropeczki - oraz jakiś napis. U mnie stworzony jest z czarnej taśmy washi z napisem Happy Birthday. Trochę enamel dotsów w płynie i.....gotowe :).

To finish entire composition I added a sentence, created of black washi tape. And...it's ready :)!


Mam nadzieję, że się Wam podoba :)!
Ściskam ciepło!

Hope You enjoy it Guys :)!
Warm hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz