wtorek, 30 kwietnia 2019

Little presents from Yellow Spring collection / Małe prezenty z kolekcji Yellow Spring

Hi creative friends!
Today I'd like to show you my little projects created with the new collection Yellow Spring. I made two boxes for sweets, an Easter card and a spring photo frame. :)

Cześć kreatywni przyjaciele!
Dzisiaj chciałbym wam pokazać moje małe projekty stworzone dzięki nowej kolekcji Yellow Spring. Zrobiłem dwa pudełka na słodycze, kartkę wielkanocną i ramkę na zdjęcia wiosenne. :)

This collection includes beautiful papers, illustrations, tags and flower elements which are awesome for layering and decorating.
Ta kolekcja zawiera piękne papiery, ilustracje, metki i elementy kwiatowe, które są niesamowite do nakładania warstw i dekoracji.


This card in egg shape is full of spring and Easter, what do you think?
Ta karta w kształcie jajka jest pełna wiosny i Wielkanocy, co o tym sądzisz?





Little boxes for sweets are so cute. I love those daffodils, hyacinths and mug with blue hearts on it. So original illustrations :)

Małe pudełka na słodycze są takie słodkie. Uwielbiam te żonkile, hiacynty i kubek z sercami. Tak oryginalne ilustracje :)






I'd like to decorate my apartment in spring mood, too so I made this photo frame. I added some ornaments, clocks and violin to create vintage motive.

Chciałbym też urządzić moje mieszkanie w wiosennym nastroju, więc zrobiłem tę ramkę. Dodałem kilka ozdób, zegarów i skrzypiec, aby stworzyć motyw vintage.





I used: / Użyłem:







I believe you love this collection as much as me :) Have a nice day!
Wierzę, że kochasz tę kolekcję tak samo jak ja :) Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz