sobota, 16 maja 2020

Birthday album + video

Cześć wszystkim. Nazywam się Alexandra, dziś chcę udostępnić wam mini album z jasnej kolekcji "Rainbow Unicorn".


My name is Alexandra, today I want to share with you a mini album from a colorful collection " Rainbow Unicorn".





 Wybrałem formularz flagi dla albumu. Symbolizuje zabawę.
I selected the flag form for the album. It symbolizes a fun party.


Naprawdę lubię różne chwost, shakery i biżuterię do pierścieni albumu.

 I really like different tassels, shakers and jewelry for the rings of the album.

 Album będzie miał okrągłe zdjęcia. Mam nadzieję, że mała księżniczka się do nich uśmiechnie.

The album will have round photos. Hope the little princess will smile at them.



Do dekoracji albumu użyłem wyciętych elementów i kolorowych kropek. 

 I used cutted out elements and colored dots to decorate the album.


Nakręciłem dla ciebie krótki film. To jest na końcu postu. Zapraszam do obejrzenia.

I shot a short video for you. It is at the end of the post. I invite you to view.

 Do dekoracji tekturki użyłem proszków i wytłaczania na gorąco.
 I used powders and hot embossing to decorate the chipboard.




Mam nadzieję, że podobał ci się album. Naprawdę chcę, aby w nim mieszkały zdjęcia szczęśliwej małej księżniczki.
Dziękuję że jesteś ze mną. Miłego dnia.
 
I hope you enjoyed the album. I really want photos of the happy little princess to live in it.
Thank you for being with me. Have a nice day.
 
 


used materials/
używane materiały







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz