sobota, 2 maja 2020

Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu / International Scrapbooking Day

Witajcie Kochani


Dziś jest wspaniały dzień bo obchodzimy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu, a więc święto Nas wszystkich. Z tej okazji chciałabym życzyć Nam, abyśmy nigdy nie rezygnowali (w naszej pięknej społeczności są także Panowie) z naszych marzeń, żebyśmy robili to co kochamy,byli odważni w podejmowaniu działań.Kochani uwierzcie w siebie, twórzcie swoje dzieła sztuki i nigdy nie poddawajcie się.

Z tej okazji przygotowałam dla Was projekt inny niż zazwyczaj robię.W prawie każdym zakątku naszego świata ( oprócz Antarktydy, którą pominęłam na mojej mapie świata - mam nadzieję ,że mi to wybaczy) jest obecny scrapbooking. Poprzez swój projekt chciałam pokazać, że wszyscy jesteśmy jednością w naszym scrapowym świecie bez względu na miejsce zamieszkania czy barierę językową, możemy porozumiewać się poprzez sztukę....

Do mojego projektu użyłam małej formy scrapowej jaką jest ATC, którą umieściłam w pełnej kwiatów taczce ogrodowej wykonanej z HDF. Kolekcja Vintage Girl, którą uwielbiam, cudownie komponuje się z całym projektem.
Mam nadzieję,że projekt , który dla Was wykonałam przypadnie Wam do gustu.
  


Hello, my dears.

Today is a great day because we are celebrating International Scrapbooking Day, which is a holiday for all of us. On this occasion I would like to wish us never to give up (in our beautiful community there are also Gentlemen) our dreams to do what we love, to be courageous in taking action. Beloved ones, believe in yourself, create your works of art and never, but never give up.

On this occasion I have prepared a different project for you than I usually do. In almost every corner of our world (except Antarctica, which I skipped on my world map - I hope she will forgive me) there is scrapbooking. Through my project I wanted to show that we are all one in our scrapbooking world no matter where we live or the language barrier, we can communicate through art...

For my project I used a small scrapbooking form like ATC, which I placed in a flower-filled garden wheelbarrow made of HDF. The Vintage Girl collection, which I love, fits wonderfully into the whole project.

I hope that the project I made for you will appeal to you.








użyłam /I used  



https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Vintage-Baby-Girl-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE/3075

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Hdf-Taczki-z-liscmi/3866


Pozdrawiam Gosia / Regards Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz