sobota, 23 maja 2020

Lody dla małej księżniczki + video

Hej Wszystkim!

Jeśli musisz wybrać prezent dla dziewczyny, najlepszą opcją jest coś delikatnego, słodkiego i zwiewnego.
A wróżkowe jednorożce są bez wątpienia kochane przez każdą małą księżniczkę.
Więc na mój prezent, zrobiłam panel dekoracyjny w postaci stożka do lodów.

Hello everyone!
If you need to choose a gift for a girl, the best option is something tender, sweet and airy.

And fairy unicorns are without doubt loved by every little princess.

So for my gift, I made a decorative panel in the form of an ice cream cone.


Sam wyrzeźbiłem lody z litego kartonu za 
pomocą plotera.
Użyłem prześcieradeł z kolekcji, aby je ozdobić.


I carved the ice cream myself out of solid cardboard with a plotter.
I used sheets from the Rainbow Unicorn collection to decorate the ice cream.


Figurka jednorożca została pomalowana i pokryta błyszczącym proszkiem. To prawdziwy efekt tęczy.

The unicorn figurine was painted and covered with shiny powder. It's a real rainbow effect.


Uzupełnieniem są "pyszne" detale - ścinki z kompletu papierów, chmury i tęcza z kompletu płyt wiórowych.

Complemented by "delicious" details - clippings from a set of paper, clouds and a rainbow from a set of chipboards.






Użyłam:

I used:













Have a nice creative time with Laserowe Love. :)

Baw się dobrze z Laserowe Love. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz