sobota, 9 maja 2020

Vintage Baby Boy album + video

Hi crafty friends!
For today I prepared this special post with baby boy album created for a fresh happy mum. I used Vintage Baby Boy collection in combination with brown kraft paper. The result is very pretty and in cute vintage style. Album is full of different pockets and envelopes.

Cześć przyjaciele!
Na dziś przygotowałem ten specjalny post z albumem dla chłopca stworzonym dla świeżej, szczęśliwej mamy. Użyłem kolekcji Vintage Baby Boy w połączeniu z kraft papierem. Rezultat jest bardzo ładny i uroczy w stylu vintage. Album jest pełen różnych kieszeni i kopert.


I never get tired of this beautiful collection. It includes so many pretty papers which I combined according to my fantasy in many different ways.

Ta piękna kolekcja nigdy mnie nie męczy. Zawiera tak wiele ładnych papierow, które połączyłem zgodnie z moją fantazją na wiele różnych sposobów.

























I prepared a short video for you:
Przygotowałem dla ciebie krótki film:


I used: / Użyłam:











Let me know in the comment how you like my album. :)
Have a nice week-end :)

Daj mi znać w komentarzach, jak podoba ci się mój album. :)
Miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz