czwartek, 9 lipca 2020

Baby card with a box / Karta dla dziecka z pudełkiem

Hello Laserowe Love fans!
I hope you are enjoying these summer days. I prepared this baby project for you for today. It's supposed to be a gift for christening with hidden money inside the card. :)

Witajcie fani Laserowe Love!
Mam nadzieję, że podobają Ci się te letnie dni. Przygotowałem dla ciebie ten projekt dla dzieci na dziś. To ma być prezent na chrzciny z ukrytymi pieniędzmi w karcie. :)


On the cover of the box I created a shaker filled with little balls, paper stars, paper butterflies and sequins which are moving there. I also decorated this cover with paper and illustrations from Vintage Baby Girl collection, chipboards, buttons, pearls and flowers. 

Na okładce pudełka stworzyłem shaker wypełniony małymi kulkami, papierowymi gwiazdkami, papierowymi motylami i cekinami, które się tam poruszają. Okładkę tę ozdobiłem również papierem i ilustracjami z kolekcji Vintage Baby Girl, płytami wiórowymi, guzikami, perłami i kwiatami.







I love to layer papers, laces and decorations, and you can see it here. There are more than 5 layers. I used flowers, sequins, chipboards and illustrations again. It matches perfectly to its box.

Uwielbiam układać papiery, koronki i ozdoby, i możesz to zobaczyć tutaj. Istnieje więcej niż 5 warstw. Znowu użyłem kwiatów, cekinów, płyt wiórowych i ilustracji. Idealnie pasuje do pudełka.






I used: / Użyłem:






I hope you like this collection as much as me and appreciate this cute project. :)
Mam nadzieję, że podoba ci się ta kolekcja tak samo jak ja i doceniam ten uroczy projekt. :)

2 komentarze: