wtorek, 21 lipca 2020

Card for nameday in summer vibes / Karta na imieniny w letnich klimatach

Cześć fani Laserowe Love!
Mam nadzieję, że cieszysz się latem - bez względu na to, czy jesteś w domu, w pracy czy na wakacjach :) W mojej pracowni mam lato w ciągu 5 sekund z niesamowitymi letnimi kolekcjami papierów i z nowymi tekturkami.

Hi Laserowe Love fans!
I hope you are enjoying your summer - no matter if you are at home, at work or on vacances :) In my craftroom I have summer in within 5 seconds with LL's amazing summer paper collections and with new chipboards.


Stworzyłam tę letnią kartkę na imieniny uroczej damy. Kartka  jest ozdobiona mnóstwem kwiatów, arbuzowym napojem, tekturkami i innymi drobnymi zdobieniami. Na wierzchu kartki zrobiłam shaker wypełniony małymi gwiazdkami.

I created this summer card for nameday of a lovely lady. Card is decorated with lots of flowers, watermelon drink, chipboard frame and other small embellishments. I made a shaker on the cover of this card filled with stars. 





Ta karta jest pełna letnich klimatów, nie sądzisz? 

This card is full of summer vibes, don't you think?







I used: / Użyłam:








Kreatywnego lata! :)

Have a nice creative summer time! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz