środa, 29 lipca 2020

Kartka w stylu steampunk w dwóch odsłonach / Steampunk-style card in two versions

Cześć, tu Małgosia z Decoruru!
Dziś inspiruję w stylu steampunk, a przynajmniej tak mi się zdaje, bo ekspertem od tego stylu na pewno nie jestem. Firma Laserowe LOVE całkiem niedawno wypuściła na rynek kolekcję tekturek i hdf o nazwie Steampunk Heaven. Koniecznie zaglądnijcie do sklepu, jest w czym wybierać!

Hi, this is Małgosia from Decoruru!
Today I inspire in the steampunk style, or at least I think so, because I am definitely not an expert in this style. The Laserowe LOVE company has recently launched a collection of chipboards and HDF files called Steampunk Heaven. Be sure to check out the store, there is a lot to choose from!

******
Przygotowałam dwie kartki, a właściwie jest to jedna kartka, ale na pewnym etapie uznałam że kartka mogłaby być już skończona. Główną rolę grają w niej wtedy tekturki, pokryte akwarelą w rdzawym kolorze. W tle widać też romby odbite za pomocą stempla. Myślę, że kartka w tej wersji nadaje się bardziej dla mężczyzny.

I prepared two cards, or actually it is one card, but at some stage I decided that the card could already be finished. The main role is played by chiipboards, covered with rusty watercolor. In the background you can also see rhombus imprinted with a stamp. I think the card in this version is more suitable for a man.



 
*****
Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dodała czegoś jeszcze. Bardzo lubię kartki z kwiatami, więc wykonałam kilka kwiatów z papieru akwarelowego, a kompozycję uzupełniłam listkami z papieru i z masy samoutwardzalnej. Teraz kartka jest bardzo kobieca ;)

But I wouldn't be myself if I didn't add something else. I really like cards with flowers, so I made a few flowers from watercolor paper and completed the composition with leaves made of paper and air-drying  modeling mass. Now the card is very feminine ;)




*****
Użyłam: / I used:







A Wy? Jakie projekty najbardziej lubicie? Minimalistyczne, czy "na bogato"? Dajcie koniecznie znać!
Pozdrawiam Was serdecznie!

And you? What projects do you like best? Minimalistic or "rich"? Let me know!
Yours sincerely!

1 komentarz:

  1. Ja lubię i takie, i takie😉 A przede wszystkim uwielbiam wszystkie Twoje prace💗 Jesteś genialna żeby użyć papierów z kawowej kolekcji i połączyć to z rdzawymi elementani💚💚💚

    OdpowiedzUsuń