piątek, 17 lipca 2020

HomeDecor BE TRUE- tutorial


Witajcie w dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was HomeDecor, w którym wykorzystałam nowości baz HDF z naszego sklepu. Zapraszam Was również na zdjęciowy tutorial :)

Welcome to today's inspiration I prepared for you HomeDecor, in which I used new HDF bases from our shop. I also invite you to the photo tutorial :)







Wykorzystane elementy HDF pokryłam czarnym gesso.
I covered the HDF elements used with black gesso.




Następnie naniosłam pasty strukturalne typu pumeks i dokładnie wysuszyłam.
Then I applied a pumice type structural paste and dried it thoroughly.




Czas na kolor i budowanie kompozycji.
Time for colour and composition.




Na koniec całość pokryłam delikatnie białym gesso za pomocą suchego pędzla. 
Finally, I covered the whole thing gently with white gesso with a dry brush. 



Użyłam
I used




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz