środa, 24 marca 2021

Kartka komunijna
First communion card

Witajcie!
Czas komunijny zbliża się coraz większymi krokami. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę komunijną w delikatnych kolorach, takie lubię najbardziej na tą okazję. Kolekcja papierów Holy & White jest moją ulubioną i zawsze się sprawdza a tekturki komunijne z Laserowe Love są po prostu idealne. Mam nadzieję, że Wam się spodoba moja inspiracja. 

Hello! 
Communion time is getting closer and closer. That is why today I have prepared for you a communion card in delicate colors, this is the one I like best for this occasion. The Holy & White collection of papers is my favorite and always works and the First Communion cards from Laserowe Love are just perfect. Hope you like my inspiration.





Użyłam: / I used:







Pozdrawiam serdecznie! / Hugs!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz